English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş VEPSAS Vangölü Elektrik Faturası Sorgulama

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş VEPSAS Vangölü Elektrik Faturası Sorgulama ve Ödeme Fatura & Borç Sorgulama Faturalarınızı online olarak sorgulayabilir, güncel borcunuz olup olmadığını anında öğrenebilirsiniz.

Şirket Müdürlüğü
Vali Mithat Bey Cad.Cemaller Sok. No:4 Kat: 4-6
İpekyolu Van
Telefon0 (850) 211 8367
Faks0 (432) 217 66 02

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş., Özelleştirme Yüksek Kurulu'nun 2005 yılında kararı ile TEDAŞ Genel Müdürlüğü Yönetim Kurulu’nun yönetimde elektrik dağıtım şirketi olarak faaliyet göstermektedir. 2013 tarihi itibariyle 4628 Sayılı Elektrik Piyasası Kanunu gereğince Van Gölü Edaş ve Van Gölü Epsaş adı altında iki ayrı şirket olarak görevlerini sürdürmektedirler.

Bitlis, Hakkari, Muş illerini kapsayan dağıtım bölgesi Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) olarak adlandırılmaktadır. Bölgedeki toplam abone sayısı 405 bin civarındadır ve bu tüketicilerin ana tedarikçisi olarak VEPSAŞ faturalandırma, tahakkuk ve tahsilat gibi perakende satış hizmetlerini gerçekleştirmektedir.

Vangölü-Epsaş müşterileri fatura ödemelerini, görevli veznelerden, anlaşmalı bankalardan ve PTT şubelerinden gerçekleştirebilirler.
Sorgulama: