Aras Kargo Sorgulama, Sorgu Aras,Aras Kargo Sorgulama Ögrenme,Aras Kargo nerde,Aras Kargo iletişim bilgileri,Aras Kargo şikayet,Aras Kargo Müşteri hizmetleri,Aras Kargo telefon numaraları...
Aras Kargo Sorgulama ekranı ile kargonuzun nerede olduğunu sorgulayabilir, paketiniz hakkında verileri 24 saat kontrol edebilirsiniz.
Gönderinizin nerede olduğunu öğrenmek için aşağıdaki verdiğimiz bağlantıdan irsaliye bilgilerinizi ya da kargo takip numaranızı giriniz.
ARAS KARGO MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor.
444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşerek ya da bu saatler dışında telesekreter sistemimize mesajınızı bırakarak bizlere ulaşabilirsiniz.
444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşerek ya da bu saatler dışında telesekreter sistemimize mesajınızı bırakarak bizlere ulaşabilirsiniz.
ŞİKAYETLERİNİZİ İLETEBİLECEĞİNİZ KANALLAR
KANALLAR | Geri Bildirim Hizmet Saatleri |
Şubelerimiz | Hafta İçi: 08:30-18:00 Cumartesi: 08:30-13:00 |
Çağrı Merkezimiz ( 444 25 52 ) | Hafta İçi: 08:30-18:00 Cumartesi: 08:30-13:00 |
Sesli Mesaj ( 444 25 52 ) | Çağrı Merkezi mesai saatleri dışında |
WEB(Bize ulaşın) | 7/24 |
Mektup | 7/24 |
Fax | 7/24 |
Sosyal Medya( Facebook ve Twitter ) | 7/24 |
MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM SÜRECİMİZ
Müşteri Şikayetleri tüm kanallardan alınır
Müşteriye “şikayetiniz alındı” bilgisi verilir
Müşteri Şikayeti kayıt edilir
Şikayet analiz edilerek önceliklendirilir
Şikayetin çözümü için aksiyonlar belirlenir ve planlanır
Şikayetin beklemeden çözülmesi mümkün ise aksiyonlar derhal gerçekleştirilir
Şikayetin çözülmesi için ilave veri,bilgi,vb gerekiyorsa bilgi toplama ve araştırma yapma aşaması gerçekleştirilir
Aksiyonlar neticesinde müşteri şikayeti çözümlenir
Müşteriye çözümlendi bilgisi verilir
Müşteri onayı ve şikayet kapama aşaması tamamlanır
ŞİKÂYETLERİMİ NEREDEN TAKİP EDEBİLİRİM?
Şubelerimiz kanalı ile yapmış olduğunuz şikayetleri ilgili şubemizden yüz yüze ya da telefon yoluyla; diğer tüm kanallardan yapmış olduğunuz şikayetleri, 444 25 52 numaralı Çağrı Merkezimiz i arayarak takip edebilirsiniz. Şikayetlerinizi takip ederken kargo takip numarası ya da şikayet numaranızı kullanmanız kolaylık sağlayacaktır. ( Kargo takip numaranız gönderi yaptığınızda tarafınıza teslim edilen irsaliye üzerinde yer alan 13 haneli numaradır. Şikayet numaranız çağrı merkezi temsilcinizle görüşme sırasında talebiniz üzerine sizlerle paylaşılan özel numaranızdır. )
Aras Kargo Sorgulaması için Tıklayınız
Benzer Sorgulamalar
- PTT Yurtdışından Gelen Kargo Sorgulama
- Nerede Oy Kullanacağım
- SGK Evrak Takibi
- Emekli Maaşı Sorgulama
- Otopark Sorgulama
- Vatandaşlık Başvuru Sorgulama