English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi GİRİS-T.C. Millî Eğitim Bakanlığı e-Okul Veli Bilgi Sistemine GİRİŞ

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi,Öğrenci yönetim giriş bilgileriniz ile yapabilirsiniz..E-Okul, e-Okul Yönetim Giriş, e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi, Diploma Bilgileri Sorgula, E-OKUL Diploma Bilgileri Sorgula, Diploma Bilgileri Öğrenme, Diploma Bilgileri Sorgula, e okul öğrenci giriş....

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi GİRİS- e-Okul Veli Bilgi Sistemine GİRİŞ.

 e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi
GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ



























Arama motorları e okul ile ilgili aramalar Aşağıda verilmiştir..



























İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) Başvuru Giriş Ekranı için Tıklayınız
İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) e-Kılavuzu için Tıklayınız

Sınav İtirazları Giriş Ekranı
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sınav İtirazları Giriş Ekranı için Tıklayınız
Boş Kontenjan ve Taban Puan 
Bilgileri
Sınavla öğrenci alan ortaöğretim kurumlarında NAKİL işlemleri boş kontenjan ve taban puan bilgileri için Tıklayınız


Diploma Bilgileri Sorgulama

Not:Sevgili öğrenciler kıymetli geleceğin parlak adayları Bu bölümde 2008 yılından sonra örgün ortaöğretim kurumlarından mezun olan öğrencilerin ve Açık ortaöğretim kurumlarının diploma bilgileri sorgulanabilmektedir.

E-OKUL DİPLOMA BİLGİLERİ
SORGULAMA